Ontwikkel een abonnement op maat voor je klant, passend bij het bereikbaarheidsplan

Zou het niet handig zijn als je in één overzicht ziet welke opties er allemaal zijn? Dat overzicht is er nu; bij Cloud Distributie en wij gebruiken ook nog eens de netwerken van alle operators: Vodafone, T-Mobile en Tele2. Op die manier kan je iedere abonnementsvorm bieden en volledig aansluiten bij de behoeften van jouw eindklant.

Bereikbaarheidsplan is kern van je advies

De wetenschap dat je altijd de beste prijs krijgt voor de mobiele abonnementen die je afsluit voor jouw klant, geeft jou de mogelijkheid om je volledig te focussen op je rol als bereikbaarheidsadviseur. Op basis van je bereikbaarheidsplan geef je in de portal aan hoeveel abonnementen je nodig hebt en welk type abonnement het best past. De portal komt direct terug met vaste en variabele kosten, zodat je real-time en in één oogopslag een indicatie hebt van de kosten. Als een klant al zaken doet met een bepaalde operator en daar graag bij wil blijven, dan geef je dit in de portal aan en krijg je de kosten te zien als je kiest voor die operator.

Portering regelen met een druk op de knop

Zodra je een order plaatst, krijg je in veel gevallen te maken met portering. Zodra de portering is goedgekeurd, leveren wij de nieuwe SIM-kaarten aan jou af, zodat jij ze kunt onboarden en kunt distribueren bij jouw klant. Vlak voordat de portering plaatsvindt, sturen wij de medewerkers bij jouw klant een sms op hun oude SIM-kaart met de datum en het tijdstip dat de portering plaatsvindt. Daar heb je zelf geen omkijken naar. Het is voor de medewerkers dan een kwestie van de SIM-kaart wisselen en ze bellen via het nieuwe abonnement over het door jou ingeregelde platform. Op deze manier is de overgang naar een nieuw bereikbaarheidsmodel voor jouw klant een fluitje van een cent. Provisioning zonder gedoe noemen wij dat ook wel.

Eén overzichtelijke factuur voor vast en mobiel

Aan het eind van de maand sturen we één overzichtelijke factuur aan jouw klant, in jouw huisstijl en met jouw logo. Jij geeft door hoeveel marge jij wilt maken, zonder dat jouw eindklant dat ziet. Op deze manier heb jij geen werk aan factureren, maar kun je toch marge maken op een dienst die jij hebt verkocht. Je kunt de factuur voor mobility zelfs combineren met de kosten die de eindklant maakt voor vaste telefonie en internet. Dit gaat uiteraard het makkelijkst als je ook die diensten via ons afneemt. Maar je hebt als partner ook de vrijheid om producten en diensten die je buiten ons om verkoopt toe te voegen aan de factuur.

Altijd bereikbaar voor advies

Jouw klanten doen waarschijnlijk zaken met jou omdat jij functioneert als verlengstuk van hun bedrijf. Op diezelfde manier willen wij een verlengstuk zijn van jouw bedrijf. We willen het voor jou makkelijk maken om je volledig te focussen op het advies aan de eindklant. Alle gedoe en regelwerk nemen wij uit handen, of het nu gaat om het aanvragen van een offerte, provisioning of het maken van de factuur. En mocht je toch een vraag hebben, dan kun je ons altijd bellen. Je krijgt dan meteen iemand aan de lijn die antwoord kan geven op jouw vragen. Wil je de proef op de som nemen?