​Introductie nieuwe VastMobiel (VaMo) bundels

Na een succesvolle introductieperiode introduceren wij nieuwe 4G VaMo bundels!  De onderstaande bundels zijn per direct te bestellen via Cloud Distributie:

  • 120 Min Airtime
  • 120 Min Airtime + 1 GB Data
  • 300 Min Airtime
  • 300 Min Airtime + 1 GB Data
  • Unlimited Voice Only
  • Unlimited + 1 GB Data
  • Unlimited + 3 GB Data
  • Unlimited + 5 GB Data
  • Unlimited + 6 GB Data
  • Unlimited + 10 GB Data

De bundels zijn allemaal per maand opzegbaar dus doe hier je voordeel mee. De documentatie nog een lezen? Dat kan hier.​

Wat is Vast-mobiel integratie (VaMo)?
VaMo integratie integreert uw mobiele toestel op netwerkniveau met uw telefooncentrale. Zo wordt elk gesprek automatisch via de telefooncentrale afgehandeld. Daarmee is het mobiele toestel een volwaardig onderdeel geworden van de telefooncentrale.  (3CX, Xelion, Mitel, Unify of Avaya) Je bent op één enkel telefoonnummer bereikbaar, zowel voor vast als mobiel en je hebt de keuze om via één vast nummer uit te bellen. Collega’s zijn te allen tijde op de hoogte van jouw telefoonstatus (in gesprek of beschikbaar).

Bellen
Gesprekken die worden gemaakt met het mobiele toestel worden automatisch via de telefooncentrale afgehandeld. Bel je mobiel met unlimited voice EU, dan zijn ook de gesprekken die lopen via de centrale gratis. Tevens kan je bepalen welk nummer getoond wordt: het mobiele nummer of je vaste nummer. Ook verkorte interne nummers zijn direct aankiesbaar vanaf je mobiele toestel. Zo weten ook je collega’s of je aan het bellen bent.

Gebeld worden
Oproepen op je nummers (zowel verkort, vast als mobiel) worden op dezelfde manier door de telefooncentrale gerouteerd. Doorschakelingen naar voicemail, afdeling of receptie gelden voor alle nummers. Je vaste en mobiele toestel zullen beide overgaan bij een oproep naar één van jouw nummers.

Voicemail
Je hebt één voicemail voor zowel je vaste als mobiele toestel, en dat is dezelfde voicemail als op je vaste toestel. De instellingen daarvan worden gedaan op de telefoon centrale (3CX, Xelion, Mitel, Unify of Avaya). Er zijn twee manieren om toegang te verkrijgen tot die voicemailberichten:
• Ingesproken berichten worden opgeslagen in een voicemail-box, zodat je deze via de telefoon kan afluisteren via een eigen gekozen nummer en pincode.
• Van elk ingesproken bericht kan een kopie worden verzonden naar een in te stellen e-mailadres. Deze audio bestanden kan je afluisteren binnen je e-mailprogramma, ook op de smartphone.

Goed om te weten!
• Indien je word gebeld op je mobiele nummer, dan rinkelt altijd je vaste toestel mee.
• Indien je word gebeld en je vaste- en mobiele toestel rinkelen, waarbij je opneemt met het vaste toestel, dan registreert je mobiele toestel een gemist gesprek en vice versa.
• Bij een gemiste oproep op je mobiele nummer, worden geen SMS berichten gestuurd met informatie over het gemiste gesprek.Ook ontvang je geen SMS omtrent een nieuw voicemail bericht.
• Zowel je vaste als mobiele toestel volgen de instellingen voor het doorschakelen op de telefooncentrale. Indien je op je mobiele nummer wordt gebeld, dan wordt dit gesprek bijvoorbeeld doorgeschakeld naar de receptie, een collega of voicemail.