Versie 16: Een kleine stap voor 3CX, een grote sprong voorwaarts voor Communicatie

Sneller en effectiever bestaande klanten helpen en nieuwe klanten werven met 3CX V16.

3CX, ontwikkelaar van next-gen telefooncentrales en communicatiesystemen kondigde eind maart de lancering van 3CX v16 aan. V16 tilt zakelijke communicatie naar een hoger niveau dankzij de integratie van innovatieve functionaliteit voor call- en contactcenters; via chat- en bel functies op hun website zijn bedrijven gratis te bereiken.

Met v16 hebben klanten nog meer contactmogelijkheden en 3CX zorgt ervoor dat deze klanten effectiever worden geholpen dankzij nieuwe callcenterfuncties en routering op basis van vaardigheden, online SLA-bewaking en verbeterd opnamebeheer. Met de verbeterde CRM-integratie ziet u wie er (opnieuw) belt.

3CX biedt niet alleen call- en contactcenterfuncties, maar ook een verhoogde performance en beveiliging, verbeterd beheer, chat, videoconferenties en Office 365-integratie. Het is het eerste communicatiesysteem dat draait op een Raspberry Pi.

Next-gen klantcommunicatie 3CX Live Chat & Talk:

Website Live Chat & Talk

Klanten willen meer en eenvoudigere manieren om contact op te nemen met bedrijven. Met de nieuwe 3CX-plug-in Live Chat & Talk kan een klant de website van het bedrijf bezoeken en met één klik chatten of spreken met een medewerker. Geen gedoe voor de klant, het gesprek is gratis en de medewerker kan de klant effectiever helpen.

3CX is uniek met deze mogelijkheid; niet alleen met de integratie van live chat maar ook met de mogelijkheid een chat uit te breiden naar een spraakoproep. Geïntegreerde live chat zorgt niet alleen voor meer klanten, maar voorkomt ook dat medewerkers met verschillende systemen moeten (leren) werken, elimineert extra administratietaken en verlaagt maandelijkse kosten. 3CX Live Chat & Talk is beschikbaar als eenvoudig te installeren WordPress-plug-in en kan bovendien via script aan elke website worden toegevoegd. Het wordt een heuse doorbraak in de communicatiesector.

Callcenterfunctionaliteit op een hoger niveau

Ook de behoeften van huidige callcenters zijn niet vergeten. 3CX heeft de callcentermodule volledig vernieuwd:

  • Routering op basis van vaardigheden zodat gesprekken worden doorgestuurd naar de juiste medewerkers.
  • Haal klantdetails en belgeschiedenis op uit populaire CRM-systemen en -databases.
  • Controleer de kwaliteit van inkomende oproepen en bewaak uw SLA met het nieuwe online switchboard in een eigen venster.
  • Beheer de prestaties van medewerkers met vernieuwde gespreksrapporten.
  • Verbeterd gespreksopnamebeheer
    • Geavanceerd zoeken
    • Gesprekstranscriptie
    • Extern archiveren op Google Drive of NAS

Teamcommunicatie 2.0: zakelijke chat, softphones en Office 365-integratie

WebRTC based Web Softphone in 3CX V16

Ook teamcommunicatie zet een stap voorwaarts met v16:

  • Met de online WebRTC-softphone kunnen oproepen worden beantwoord via een browser en gesprekken op een IP-telefoon of smartphone eenvoudig worden beheerd.
  • Naadloze Office 365-integratie: contactpersonen en status worden in realtime gesynchroniseerd en de integratie op serverniveau ondersteunt alle Office 365-abonnementen.
  • Sterk verbeterde zakelijke chat met bestanden, afbeeldingen en emoji’s.
  • Ondersteuning van CRM-belfuncties zodat medewerkers kunnen bellen via de CRM-interface.

Geïntegreerde videoconferencing op basis van open standaarden: 3CX WebMeeting

Aparte abonnementen voor videoconferenties zijn verleden tijd: de unieke geïntegreerde functie voor WebRTC-webconferenties van 3CX is nu nog beter.

  • Mogelijkheid tot inbellen met een telefoon bij een webvergadering.
  • Storingsvrije vergadering met optimaal bandbreedtegebruik.
  • Nieuw internationaal netwerk van videoconferencingservers gehost op Amazon en Google voor superieure kwaliteit.
  • Scherm delen zonder browserextensies.
  • Ondersteuning van betaalbare Logitech-camera’s en -systemen voor vergaderruimtes.

Beperk de kosten, administratieve taken en leercurve van een apart webconferentiesysteem.

Dit is het walhalla: meer veiligheid, minder admin

3CX V16 Instance Manager

Telefonie met een eenvoudig prijsmodel

Het aantal resellers dat voor 3CX kiest, groeit nog steeds. Vooral de complete UC-ervaring, CRM integratie en WebRTC zorgen ervoor dat zij het de beste oplossing vinden voor de zakelijke markt. Wel komt steeds vaker de vraag naar een versimpeling van het leveringsmodel.

“Gebruikers betalen achteraf op basis van verbruik per gebruiker”

Cloud Distributie heeft voor de Nederlandse markt een Pay Per User-model ontwikkeld. Resellers leveren hiermee razendsnel en onder eigen merknaam, de oplossingen van 3CX. De prijs voor de hosting, de SIP trunk en de gekozen 3CX-versie, maken dit de beste propositie in de Nederlandse markt.

Altijd bereikbaar voor advies
Jouw klanten doen waarschijnlijk zaken met jou omdat jij functioneert als verlengstuk van hun bedrijf. Op diezelfde manier willen wij een verlengstuk zijn van jouw bedrijf. We willen het voor jou makkelijk maken om je volledig te focussen op het advies aan de eindklant. Alle gedoe en regelwerk nemen wij uit handen, of het nu gaat om het aanvragen van een offerte, provisioning of het maken van de factuur. En mocht je toch een vraag hebben, dan kun je ons altijd bellen. Je krijgt dan meteen iemand aan de lijn die antwoord kan geven op jouw vragen. Wil je de proef op de som nemen? Meld je dan nu ook aan