De communicatie van de toekomst, vandaag

De 3CX telefoon centrale wordt op dit moment door meer dan 30.000 bedrijven wereldwijd gebruikt. En dat is niet voor niets. 3CX wordt geroemd om zijn handige en innovatieve toepassingen.

Met 3CX is de installatie, het beheer en het onderhoud van je telefoonsysteem zó eenvoudig, dat je het zelf kunt doen. Kies voor een lokale installatie op een computer of server of voor installatie in de cloud.

Integreer 3CX met je CRM en vergroot je efficiëntie

Een van de mooiste dingen aan 3CX is dat je het gemakkelijk kunt integreren met diverse bedrijfssoftware zoals je CRM, ERP of accounting systeem. Dit betekent dat je je klanten direct gepersonaliseerd te woord kunt staan en ze het gevoel kunnen krijgen alsof jij ze kent.

Als de telefoon overgaat krijg jij meteen alle relevante klantgegevens, want het telefoonnummer wordt herkend en gebruikt de koppeling met het systeem om meteen de relevante klantgegevens te genereren, inclusief de naam van de klant. Nooit meer “Meneer Wie?”, maar “Goedemiddag meneer Eikhout, waarmee kan ik u helpen?”. Natuurlijk kun je ook uitbellen vanuit het CRM-systeem.

Bekijk de status van collega’s

 

De mogelijkheid om de status van collega’s te bekijken bespaart u veel tijd, voorkomt onnodig doorverbinden.

Beperkt het aantal voicemails en maakt het samenwerken met medewerkers die elders werken, eenvoudiger dan ooit. Wilt u ongestoord aan een project kunnen werken? Pas uw status aan om te zorgen dat u niet steeds wordt gestoord.

Faxen en voicemail naar uw mailbox

Inkomende faxen worden omgezet naar PDF en per e-mail naar gebruikers verzonden,

zonder extra faxserversoftware. Ook worden voicemails omgezet in geluidsbestanden en per e-mail doorgestuurd. Laat voicemails doorsturen naar uw inbox. Beluister voicemails zonder inbellen. Faxen worden als PDF-bestanden naar u gemaild

Meer dan 30.000 gebruikers

3CX onder eigen label leveren, in een prijs per gebruiker model? Dat kan eenvoudig via de eigen Cloud Distributie protal

Ik wil ook 3CX leveren