Dstny UCaaS

Als IT Leverancier wil je jouw klanten een telefonie oplossing bieden die indruk maakt.

Dstny UCaaS is meer dan alleen telefonie. UCaaS brengt vaste nummers op Odido mobiel, koppelt je CRM en Microsoft Teams.

Stuur een SMS, of integreer met Facebook, Twitter of je website. Krijg rapportages via analytics en dat alles samen in één dashboard.

Overal, altijd en op elk toestel beschikbaar met Dstny UCaaS.

Ontdek de kracht van UCaaS

Het unieke Dstny UCaaS communicatieplatform wordt al sinds 2006 ontwikkeld (Telepo) en bevat alle mogelijke telefonie toepassingen waar bedrijven en organisaties behoefte aan hebben. Van gewoon bellen met een vast toestel, via Microsoft Teams of Odido mobiel. Dstny UCaaS werkt met vaste toestellen, handsets, softphones en iPhone/Android en heeft voor iedere gebruiker meerwaarde, van standaard gebruiker en receptioniste tot callcenter agent.

Dstny UCaas is Mobile first

Door een unieke samenwerking met Odido zakelijk krijgen jouw klanten volledige vrijheid en worden ze overal bereikbaar op elk apparaat.

Onbeperkt bellen met Dstny UCaaS

Onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor alle gebruikers met de vast-mobiel integratie met Odido zakelijk.

DSTNY UCAAS IS JOUW…

Service Management Portal. De Service Management Portal (SMP) geeft Cloud Distributie partners op verschillende lagen uitgebreide beheermogelijkheden. In de SMP kunnen zelfs complexe behoeften eenvoudig en snel ingevuld worden voor klanten.

Dstny UCaaS vast nummer op je mobiel

Dstny UCaaS Odido vast op mobiel

FMC via het Odido portfolio geeft u de connectiviteit die nodig is om uw werknemers echte mobiliteit te bieden. Zonder dit zouden uw vaste nummer en uw mobiele nummer twee stand-alone verbindingen zijn. Mensen die naar je mobiele telefoon bellen, zullen niet weten dat je misschien bezig bent met een ander gesprek op je vaste nummer, of andersom. Met FMC kunt u zowel een Odido mobiel nummer als een vast nummer tegelijk op de centrale aansluiten. Ze zullen allebei overgaan, ongeacht welk nummer werd gebeld, en beiden zullen weten wat uw werkelijke lijnstatus en aanwezigheid is.

Dstny UCaaS app voor mobiel

Dstny UCaaS app voor iOS en Android

De mobiele telefoon wordt steeds belangrijker, zowel in ons privéleven als op het werk. Met de mobiele app van Dstny krijg je echte mobiliteit zonder in te boeten aan kwaliteit. Onze app bevat ons volledige Zakelijke Telefoonsysteem en geeft je alle functies die je nodig hebt om de hele dag verbonden te blijven, waar je ook bent.

Dstny UCaaS webclient

ConnectMe is de webclient voor Dstny UCaaS

ConnectMe is ons webgebaseerde communicatieplatform, ontworpen om de werkdag voor elke gebruiker gemakkelijk te maken. Maak op een gebruiksvriendelijke en leuke manier contact met collega’s, klanten en partners, rechtstreeks in uw browser. Omdat het webgebaseerd is, is er geen installatie nodig en zorg je ervoor dat de gebruiker altijd met de nieuwste versie werkt.

Dstny UCaaS koppelen aan Teams

Microsoft Teams koppelen aan Dstny UCaaS

Onze Teams-integratieservice is direct beschikbaar in de native Teams-omgeving van de eindgebruiker. Deze service zorgt voor eenvoudig beheer met betrekking tot algemene instellingen, zoals nummerherkenning, in- en uitloggen bij groepen, terwijl tegelijkertijd de aanwezigheid tussen de mobiele app/softphone en teams wordt gesynchroniseerd.

Dstny UCaaS koppellen aan uw CRM systeem

CRM of ERP integratie met Dstny UCaaS

oor gebruik te maken van het door Dstny ontwikkelde innovatieve platform kunnen wij jouw CRM- of ERP-software (afhankelijk van het pakket) naadloos koppelen met de Dstny UCaaS telefonieomgeving. Met deze integratiemogelijkheden worden bijvoorbeeld bij binnenkomende gesprekken direct de juiste naam, nummers en klantgegevens getoond vanuit je CRM- of ERP-pakket. Met deze functionaliteit kan je gepersonaliseerd de telefoon opnemen en is het zoeken naar de juiste klantgegevens verleden tijd. Klanttevredenheid neemt aanzienlijk toe zonder extra inspanning! Benieuwd naar welke CRM- of ERP-pakketten wij kunnen integreren?

Dstny UCaaS dashboards

Analytics in Dstny UCaaS, wat is er nu aan de hand?

Hoe presteert het bedrijf op dit moment? Hoeveel klanten wachten in de wachtrijen? Hoeveel oproepen worden er gemist? Hoeveel agenten zijn ingelogd en beschikbaar? Het is informatie zoals deze die bedrijven echt kan helpen hun klantervaring en efficiëntie te verbeteren en uit te blinken. Met dashboards, die realtime data tonen, is dit eenvoudig te overzien en te beheren. Met onze diensten kun je zelfs dashboards extern delen of weergeven via een Chromecast.

Cloud Distributie: UCaaS is ook voor het mkb interessant

UCaaS is ook voor het mkb interessant Door Mels Dees Channelconnect Het aanbieden van UCaaS via lokale IT-ondernemers aan mkb-bedrijven: Cloud Distributie is hierin gespecialiseerd. "Tot voor kort keek de markt naar UCaaS vanuit de overtuiging dat het alleen geschikt...

Dstny lanceert ConnectMe: jouw verbinding naar Dstny UCaaS

Dstny lanceert ConnectMe. Met ConnectMe kunnen bedrijven eenvoudig gebruikmaken van geavanceerde UCaaS-oplossingen om zowel extern klantcontact als interne communicatie te optimaliseren.

Dstny UCaaS verandert voortdurend mee met de communicatiebehoefte

3 november 2023, 11:39 Door Michiel van Blommestein Channelconnect Bij Unified Communications as a Service wordt al snel gedacht aan een VoIP-systeem met misschien wat extra chat- en mailintegraties. Maar het kan allemaal een stap verder, zoals Dstny met zijn...

Cloud Distributie benoemd tot eerste Dstny Premium Partner

Cloud Distributie, een toonaangevende speler in de cloud communicatie markt, heeft onlangs een belangrijke mijlpaal bereikt door de allereerste Dstny Premium Partner te worden. Deze prestigieuze benoeming bevestigt de uitzonderlijke expertise en toewijding van Cloud...

Ontdek de toekomst met dé telefooncentrale voor mobiel.

Ontdek de toekomst van zakelijke communicatie met dé telefooncentrale voor mobiel. In maart zijn wij begonnen met het leveren van deze nieuwe telefonie oplossing via zo'n 160 ICT leveranciers. En wat blijkt, juist bij de kleinere klanten is dé telefooncentrale voor...

De Kracht van CRM Integratie met VoIPCube: Optimaliseer uw Klantenservice

In de moderne zakelijke wereld draait alles om klanttevredenheid en het leveren van uitstekende klantenservice. Customer Relationship Management (CRM) is een essentieel instrument geworden voor bedrijven om klantgegevens te beheren, interacties te volgen en...

Dstny UCaaS in Top CPaaS-providers 2023

UC Today The complete guide to leading CPaaS vendors CPaaS, of Communications Platforms as a Service, is naar voren gekomen als een waardevolle oplossing voor bedrijven die op zoek zijn naar makkelijker aanpasbare communicatiemiddelen. CPaaS-technologie biedt...

Dstny introduceert AI-gestuurde chathulp in UCaaS

Dstny UCaaS onthult ConnectMe Omnichannel: een revolutie in klantenondersteuning met naadloze samenwerking tussen mens en AI Dstny, de toonaangevende Europese cloudgebaseerde zakelijke communicatieprovider, is verheugd een belangrijke update aan te kondigen van hun...

Dstny UCaaS is Live!

De afgelopen periode hebben wij niet stil gezeten. Zo hebben we een uitgebreide beta-testing fase (intern en extern) doorlopen, waarin alle feedback is vertaald in het verder verbeteren van het platform. Ook hebben we verschillende UCaaS demo Webinars verzorgd en zijn...

Cloud Distributie introduceert Dstny UCaaS

Dstny UCaaS Telefooncentrale per gebruiker! Zoals je weet, is Dstny UCaaS een belangrijke stap en een waardevolle aanvulling op ons product portfolio. Dstny UCaaS (Unified Communications as a Service) is hét nieuwe Business Communications platform. In een markt die...

Nu beginnen

Ben jij klaar om UCaaS diensten te gaan leveren?