3CX

Een 3CX hosted telefooncentrale inclusief trunk zonder gedoe, waarbij je zelf de controle houdt. De meeste gehoste telefooncentrales vergen nogal wat kennis om op te starten. Wij doen dat anders. Host bij ons en wij dragen zorg voor de basis installatie van 3CX en de configuratie van de trunk.

Jij kan direct beginnen met het aanmaken van de gebruikers en bijvoorbeeld een digitale receptioniste. Bovendien koop je de gehoste 3CX telefooncentrale inclusief trunk in voor maar een fractie van de prijs van vergelijkbare oplossingen.

3CX pbx- Uw zakelijke telefonie centrale

3CX is een robuust, volledig uitgerust communicatiesysteem waarmee u altijd en overal kunt communiceren met uw collega’s en klanten. Door het prijsmodel per gebruiker per maand bij andere centrales betaalt u aan het einde van het jaar een fikse rekening. 3CX werkt anders. We geven u een lage maandprijs voor al uw gebruikers.

Klik hier om vandaag nog een volledig uitgerust 3CX-systeem uit te proberen!

Ons team geeft u graag een korte demo en beantwoordt al uw vragen!

3CX apps voor Android en IOS

Met 3CX kunt u uw toestel overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, webbrowsers en Windows blijf je gegarandeerd altijd en overal op de hoogte.

3CX Live chat

3CX Live Chat werkt anders! De klant of chatmedewerker kan de chat direct omzetten in een telefoongesprek. 

Geïntegreerde videoconferenties

Plan online vergaderingen via uw agenda of houd contact met teams of klanten via uw unieke 3CX Meet-link

3CX telefooncentrale

3CX uw telefooncentrale voor

  • Telefonie: webclient en mobiele apps voor werken op afstand
  • Video: Inbegrepen in uw systeem, geen add-ons nodig
  • Live Chat: Praat met uw klanten in realtime via uw website of WhatsApp!
  • Sms: laat uw klanten direct met u communiceren
  • Integraties: CRM’s en Microsoft 365
  • Lage kosten: bespaar op uw telefoonrekeningen, add-ons en hardware
  • Flexibel: behoud je nummers, kies je telefoons en je provider
  • Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingsfuncties
  • Installeer overal: Hosted of on-premise, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!
  • Ondersteund door de leverancier, ondersteund door ons
  • 600.000+ klanten wereldwijd
3CX app

3CX app voor Android- en iOS-apparaten

Met 3CX kunt u uw toestel overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, webbrowsers en Windows blijf je gegarandeerd altijd en overal op de hoogte. Bovendien kunnen klanten u direct vanaf uw website bereiken met de 3CX Live Chat en WhatsApp-integratie.

3CX webclient

3CX heeft gebruiksvriendelijke webclient / desktop-apps

  • Werk overal – multifunctionele web-app met inclusieve UC-functies
  • Bel vanuit uw browser, bedien uw IP-telefoon of smartphone
  • Beantwoord vragen van klanten via livechat, WhatsApp en sms vanuit één interface
  • Videoconferenties met één klik op de knop
  • Native Desktop-app voor oproepen
  • Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM
  • Ik integreer naadloos met Microsoft 365
  • Bekijk de status van je collega’s
3CX chat

3CX Live Chat : Klantcommunicatie op een hoger niveau

  • Chat met uw klanten op uw website
  • Chatwachtrijen maken
  • Antwoord vanuit uw webclient of 3CX App
  • Chats overzetten naar andere teamleden
  • Verhef een chat met een klik tot een oproep of een video
  • Chatrapportage beschikbaar
  • Chat-bewakingsfunctie voor managers!
3CX Whatsapp

3CX WhatsApp integratie

  • Beheer WhatsApp-berichten rechtstreeks vanaf één platform
  • Berichten worden gelogd om ervoor te zorgen dat geen enkele reactie in strijd is met het bedrijfsbeleid
  • Medewerkers hoeven hun persoonlijke WhatsApp-nummers niet af te geven
  • Chatgesprekken worden centraal gelogd
  • WhatsApp-berichten kunnen naar een wachtrij van agenten worden gestuurd om de lading te delen
3CX webinarsbmeeting

3CX geïntegreerde videoconferenties

  • Gratis voor maximaal 2 50 deelnemers
  • Initiëren met een enkele klik
  • Inbellen via videoconferentie
  • Creëer als een conferentie of een webinar
  • Hulp op afstand voor snelle en eenvoudige probleemoplossing
  • Pre-upload PDF’s vóór vergaderingen
  • Inclusief een whiteboard
  • Deel je scherm
  • Polling-tool
  • Neem je video’s op
  • Inclusief chat
3CX Call center

Het 3CX Call & Contact Center

Met 3CX krijgt u geavanceerde callcenterfuncties. Verhoog uw klantenservice, verkoop, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contactcentertechnologie van 3CX .

    • Schakelbord en wandbord
    • Callcenterrapportage – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer!
    • Wachtrijstrategieën en realtime statistieken – round robin, jagen met drieën en meer
    • Oproep- en chatbewaking beschikbaar voor managers
    • Integratie met Microsoft 365
    • CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Freshdesk en meer
    • 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
    • Oproepopnames
    • Hotdesking
    • Creëer uw eigen gespreksstromen met 3CX CFD
3CX kosten

3CX Slash-kosten

Met 3CX worden uw lopende telcokosten aanzienlijk verlaagd.

    • Verlaag uw telefoonrekening tot 80%
    • Licenties op basis van het aantal gelijktijdige oproepen en niet op toestelnummers
    • Gratis interoffice-gesprekken en filiaalgesprekken voeren
    • Gratis bellen naar externe medewerkers met webclient en iOS / Android-apps
    • Gebruik prominente SIP-trunks om de kosten voor uitgaande gesprekken te verlagen
    • Elimineer telefoonrekeningen met 800 nummers met WebRTC-integratie
    • Gebruik internationale DID’s & IP-telefonie zodat klanten tegen concurrerende tarieven kunnen inbellen
3CX beveiliging

3CX Beveiliging en back-up

Als het gaat om VoIP-beveiliging, zet 3CX de standaard. De ingebouwde beveiligingsfuncties van 3CX zijn exclusief ontwikkeld om uw PBX-systeem te beschermen tegen aanvallen.

      • Verbeterde beveiligde webserverconfiguratie
      • Automatische detectie en blacklisting van SIP-aanvaltools
      • Wereldwijde IP-blokkeringslijst automatisch bijgewerkt voor deelnemende PBX’s
      • Verkeer naar 3CX-apps wordt versleuteld via de 3CX-tunnel
      • Spraakverkeer wordt versleuteld via SRTP
      • Automatisch genereren en beheren van SSL-certificaten
      • Qualys labs A+ rating en Immunilabs A Rating
      • Automatische failover voor directe back-up
      • Versleuteling tussen browser en website verzekerd via HTTPS
      • Beperk de toegang tot de 3CX-beheerconsole op basis van IP
3CX CRM

3CX CRM-integratie

3CX CRM-integratie kan de klanttevredenheid verbeteren, de productiviteit van het personeel verhogen en u tijd besparen. Het ondersteunt alle belangrijke CRM’s, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot en meer!

Zo kan het je helpen:

  • Oproepjournaal
  • Creëert een nieuw klantrecord voor nieuwe nummers
  • Bespaart agenten tijd bij het zoeken
  • Chatlogboeken bij gebruik van 3CX Live Chat
  • Oproepregistratie in uw CRM-records – zelfs bij gebruik van 3CX-apps!
3CX Hotel pbx

3CX Hotel PBX

Met de hotelmodule van 3CX kunt u hoogwaardige service bieden, minus de kosten. De Hotel Module is geoptimaliseerd voor interne en gastcommunicatie met functies zoals:

  • In- en uitchecken van gasten
  • Stelt de extensie in die overeenkomt met de naam van de gast
  • Facturering van externe gesprekken
  • Wekgesprekken plannen
  • Blokkeren van externe gesprekken in lege kamers

🚀 Cloud Distributie: eerlijker speelveld voor ICT-partijen

Herken je dit? Je levert topkwaliteit ICT-diensten aan je klanten, maar: 💭 Marges staan onder druk door stijgende inkoopprijzen💭 Support vanuit leveranciers is traag of omslachtig💭 De grote aanbieders lijken altijd net een stap voor te zijn Dit is precies waarom we...

3CX Multi-Tenant al mogelijk met een 3CX Pro16 licentie

3CX Multi-Tenant, ook wel multi-company genoemd, stelt partners in staat om meerdere bedrijven op één platform te hosten. Het is ideaal voor kleinere klanten met maximaal 10 gebruikers en basale communicatiebehoeften

3CX Introduceert Multi-Tenant Functie

Bron 3CX Meer mogelijkheden voor partners om 3CX SMB aan hun klanten aan te bieden. De 3CX V20 update 2 bevat een multi-tenant functie waarmee u eenvoudig meerdere bedrijven op één 3CX-installatie kunt hosten. Deze functie is ideaal voor kleinere SOHO/MKB...

3CX V20 upgrade checklist en veelgestelde vragen FAQ

Alles wat u moet weten om u voor te bereiden op 3CX V20.   V20 is een grote upgrade met belangrijke veranderingen, dus de overstap van v18 naar v20 vereist enige voorbereiding en werk. We hebben deze checklist samengesteld om ervoor te zorgen dat uw upgrade zo...

Cloud Distributie benoemd tot eerste Dstny Premium Partner

Cloud Distributie, een toonaangevende speler in de cloud communicatie markt, heeft onlangs een belangrijke mijlpaal bereikt door de allereerste Dstny Premium Partner te worden. Deze prestigieuze benoeming bevestigt de uitzonderlijke expertise en toewijding van Cloud...

3CX versie 20 introductie

Posted on September 12th, 2023 by Nick Galea, CEO, 3CX Een voorproefje van v20 3CX Versie 20 is meer dan zomaar een nieuwe versie. V20 is de toekomst van 3CX. Met V20 hebben we 3CX vanaf de bodem opnieuw opgebouwd - klaar voor de huidige en de toekomstige markt....

De Kracht van CRM Integratie met VoIPCube: Optimaliseer uw Klantenservice

In de moderne zakelijke wereld draait alles om klanttevredenheid en het leveren van uitstekende klantenservice. Customer Relationship Management (CRM) is een essentieel instrument geworden voor bedrijven om klantgegevens te beheren, interacties te volgen en...

Nu beginnen

Ben jij klaar om 3CX diensten te gaan leveren?