3CX wint award van Frost & Sullivan

3CX is door Frost & Sullivan onderscheiden met de ‘Price/Performance Value Leadership Award 2015’ voor haar marktleiderschap op basis van ‘de superieure kwaliteit van zijn software-gebaseerde Unified Communications oplossing 3CX Phone System, meldt het bedrijf.

Frost & Sullivan is een vooraanstaand marktonderzoek- en consultancybureau en schrijft in de beoordeling van het 3CX Phone System dat het “uitblonk op het gebied van mogelijkheden, flexibiliteit van architectuur, gebruiksgemak en beheer.” De bedrijfsanalist roemde 3CX voor de jaarlijkse snelle groeiratio die ongeëvenaard is in de UC-markt. “Het groeiende klantenbestand van 3CX en de jaarlijks met dubbele cijfers groeiende omzet vormen het bewijs voor het leveren van superieure prestaties en toegevoegde waarde in een dynamische en uitdagende markt”, aldus Frost & Sullivan. 3CX is ontwikkelaar van de next-gen soft-PBX 3CX Phone System.

Zeer verheugd

CEO Nick Galea (foto) van 3CX is uiteraard zeer verheugd met de benoeming. “Frost & Sullivan is een van de toonaangevende analistenbureaus in de industrie en we zijn dan ook bijzonder trots op deze onderscheiding. Frost & Sullivan waardeert 3CX vanwege het steeds belangrijker plaats die we innemen in de UC-markt in termen van een grote en snelgroeiende installed base en kwalitatief hoogstaande technologie. Er is een steeds grotere vraag naar software-gebaseerde telefooncentrales en Frost & Sullivan erkent dat de mogelijkheden die we bieden bovenaan staan in de lijst van ontwikkelingstrends.”

Koploper

3CX is volgens het onderzoeksbureau een koploper met innovaties in de zeer concurrerende markt. “3CX steekt boven de andere leveranciers van UC-oplossingen vanwege zijn innovatieve technologie, de indrukwekkende hoeveelheid mogelijkheden, de concurrerende prijsstelling en het vermogen om adequaat te reageren op marktontwikkelingen en de vragen van klanten”, aldus het bureau.