Call2Teams Go belooft een revolutie teweeg te brengen in de manier waarop u denkt over de spraakondersteuning van Teams. Deze nieuwe toevoeging aan onze Diensten ontgrendelt niet alleen een geïntegreerd Teams-toetsenbord, maar doet dit ook zonder extra voice licenties van Microsoft. Dit maakt het een van de meest kosteneffectieve opties die er zijn.

Call2Teams Go levert een rijke belervaring rechtstreeks binnen de Teams-interface. Als het enige echte native product in zijn soort betekent het minder kosten, minder complicaties en meer flexibiliteit voor u en uw klanten. Maar hoe ziet het er precies uit voor de eindgebruiker? Wat is de echte functionaliteit van Call2Teams Go als het gaat om spraakgestuurde Teams?

Klaar om meer te leren? Laten we dan Call2Teams Go inschakelen!

Call2Teams Go is de enige echte native voice client voor Microsoft Teams

Call2Teams Go is een add-on voor Call2Teams PBX-gebruikers, wat betekent dat de inschakeling eenvoudig is:

  • ICT leveranciers kunnen eenvoudig via Flux inkopen. Hun klanten stellen Call2Teams Go vervolgens in in het Call2Teams-portaal
  • Eenmaal ingeschakeld, hebben gebruikers toegang tot Call2Teams Go op dezelfde manier als elke andere native Teams-applicatie van derden . Call2Teams Go kan rechtstreeks aan de Teams-werkbalk van een gebruiker worden vastgemaakt, zodat het beschikbaar wordt gemaakt op al zijn Teams-apparaten.

De installatie is eenvoudig en na de eerste installatie hoeft er geen software te worden onderhouden. Omdat de interface eigen is aan Teams, is deze instinctief voor bestaande gebruikers.

De voordelen van een native belclient als Call2Teams Go

Met een native ervaring kunnen gebruikers essentiële Teams-functies behouden, zoals:

  • Aanwezigheid
  • Oproepgeschiedenis
  • Gespreksopname en transcriptie
  • Voicemail en wisselgesprek
  • Contactsynchronisatie en meer

Bovendien zit Call2Teams Go ook boordevol exclusieve functionaliteit. Gebruikers kunnen contacten beheren (inclusief bulkimport), consultatieve doorverbindingen uitvoeren naar Teams-gebruikers, doorverbinden naar PSTN en oproepen samenvoegen tot een vergadering. Dit alles kan worden bereikt terwijl de volledige Teams-oproepcontrole behouden blijft.

Laten we eens kijken hoe sommige van deze functies eruit zien:

De gebruikerservaring van Call2Teams Go

Vanaf het begin vormt een gestroomlijnde, efficiënte en plezierige gebruikerservaring de kern van Call2Teams Go, en dat is echt terug te zien in de gebruikersinterface.

Contacten beheren

Te beginnen met het krachtige tabblad Contacten kunnen gebruikers hun bestaande contacten beheren. Contacten kunnen afzonderlijk of in bulk worden toegevoegd en oproepen kunnen rechtstreeks vanaf het tabblad Contacten worden gedaan. Contacten kunnen ook worden vastgezet en gekopieerd.

Bellen en gebeld worden in Teams

Bellen met Call2Teams Go is eenvoudig, en gebeld worden nog meer. Wanneer gebruikers een oproep ontvangen van PSTN of vanuit Teams, kunnen ze deze accepteren of weigeren en zodra ze geaccepteerd zijn, kunnen ze een volledig native Teams-oproep invoeren. Het is echt zo gemakkelijk.

Oproepgeschiedenis bekijken in Teams

Met het intuïtieve tabblad Oproepgeschiedenis kunnen gebruikers niet alleen alle inkomende, uitgaande en gemiste oproepen in datumvolgorde bekijken, maar ook filteren op oproeptype en die mensen met één klik op de knop terugbellen. Dit maakt het ongelooflijk eenvoudig om de hele oproepgeschiedenis bij te houden en te organiseren, allemaal binnen de Teams interface!

Gesprekken doorverbinden in Teams

Een gesprek doorverbinden kan op verschillende manieren. Wanneer gebruikers een oproep doorgeven aan een ander Teams-lid, kunnen ze een bericht schrijven, de ontvanger bellen of doorschakelen naar de voicemail.

Om een ​​gesprek door te verbinden naar PSTN, kunnen gebruikers eenvoudigweg het actieve gesprek in het contactenvenster selecteren en doorverbinden.

Actieve oproepen worden bovenaan de zijbalk weergegeven. Om het gesprek door te verbinden, hoeft u alleen maar naar een contact te zoeken.

Call2Teams Go verandert het spel voor Teams-bellen via PBX

Call2Teams Go is revolutionair.

Met deze lancering zien we echt een verschuiving in het landschap van bellen via Teams, alleen al vanwege het gebruiksgemak en de kosten. Bedrijven die voorheen geen budget hadden, kunnen nu een native , krachtig en robuust Direct Routing-product krijgen dat gebruikmaakt van door Microsoft goedgekeurde diensten. 

We zien Call2Teams Go als het grootste onderdeel in onze Direct Routing-diensten tot nu toe. Ongeacht de grootte of het budget, er is nu een Call2Teams-product dat geschikt is voor elk bedrijf dat spraak wil integreren met Microsoft Teams.

Call2Teams Go is makkelijke voor het ICT kanaal

Call2Teams Go is een platformonafhankelijke, cloudgebaseerde middleware die exclusief via onze partners wordt verkocht. Net als al onze andere producten wordt het ook per gebruiker en per maand verkocht.

ICT Dienstverleners kunnen de volledige oplossing aan hun klanten aanbieden zonder tussenkomst van een derde partij. Ze kunnen Call2Teams Go ook op verschillende manieren gebruiken, omdat het aanpasbaar is voor het kanaal, waardoor serviceproviders de markt kunnen betreden op een manier die bij hen past.

Dienstverleners kunnen:

  1. Gebruik het Call2Teams Go-product in het kant-en-klare formaat
  2. Voeg eigen functionaliteit toe met Call2Teams Go als de ruggengraat van het aanbod
  3. Gebruik de Call2Teams Go-infrastructuur om eigen trunks aan te sturen

Nu spraak steeds meer naar de cloud gaat, zijn klanten op zoek naar oplossingen die makkelijk zijn, maar die ze zich ook kunnen veroorloven. Call2Teams Go voldoet hier zeker aan.