Het onderzoek: “Welk communicatieplatform is voor u het meest belangrijk om aan uw klanten aan te bieden?”

3CX is eerste keus bij Nederlandse resellers voor Cloud gebaseerde oplossingen, volgens een recent onderzoek.

Op de vraag: “Welk communicatieplatform is voor u het meest belangrijk om aan uw klanten aan te bieden,” koos 48 procent van de resellers de door 3CX gehoste versie vóór Avaya, Skype for Business, Xelion, Unify en Mitel. De studie ondervroeg 150 resellers in Nederland.

De meerderheid van de resellers zijn op zoek naar complete oplossingen, zoals die van 3CX in tegenstelling tot bundels met verschillende leveranciers, laat het onderzoek zien. In deze markt, zo laat het onderzoek zien, moeten solution partners een volwaardige oplossing leveren, met volledige functionaliteit, en één die klaar is voor gebruik, vanuit de Cloud – ongeacht hoe uitdagend deze eis ook is.

keuzevrijheid_pbx

 

Bovenal moeten IT en telecom resellers vrijheid van keuze en diversiteit hebben in de selectie van zakelijke telecommunicatie- en datadiensten, volgens het onderzoek. Merk gebondenheid moet worden vermeden, zegt de meerderheid van de resellers. Resellers vinden vooral het verstrekken van op maat gemaakte oplossingen belangrijk voor hun klanten, en keuzevrijheid bij het ontwerpen ervan is van essentieel belang; vele leveranciers houden onvoldoende rekening met deze prioriteit.

Gezien de criteria die resellers aangeven in dit onderzoek, voldoet 3CX aan hun eisen in alle opzichten. 3CX gehost in de Cloud is een complete IP PBX die een volledige set van Unified Communications-functionaliteit bevat. Er is geen merkgebondenheid met 3CX. Bij Cloud Distributie breng je met een simpele muisklik een telefoon centrale online voor je klant. In de portal bieden wij hosted telefoon centrales van o.a. 3CX, Xelion en op korte termijn ook Unify en Avaya, de keuze is aan u! De centrale (pbx), trunk en het telefoonnummer worden volledig geautomatiseerd opgeleverd.