EEN STORING? ZO OPGELOST!

Wij bieden niet alleen een hosted VoIP dienst die zich onderscheidt door functionaliteit en gebruikersgemak, maar ook op het gebied van ondersteuning gaan we voor excellente support. We begrijpen dat de beschikbaarheid van telefonie cruciaal is voor je organisatie en we doen er alles aan om een probleemloze dienst te bieden. Dat doen wij op de volgende manieren:

  • Onze dienst wordt 24 uur per dag bewaakt. Gaat er iets mis, dan lossen we het vaak al op voordat een gebruiker er last van heeft.
  • We voorkomen dat hackers misbruik van de dienst kunnen maken door strenge beveiliging. Onze apps zijn goed beveiligd zodat data niet kunnen worden onderschept. Daarnaast zijn gegevens van gebruikers veilig en conform de AVG regels opgeslagen.
  • Gaat het toch een keer mis, dan hebben we in Nederland een team van specialisten die ervoor zorgen dat storingen snel worden opgelost. Omdat Xelion een 100% Nederlands product is, zijn de lijnen met onze gebruikers heel kort.

Dat alles zorgt er voor dat Xelion al jarenlang een aanbieder is van telefoniediensten met de hoogste beschikbaarheid in de markt. Omdat we begrijpen wat onze gebruikers van ons verwachten. Dus een storing? Met Xelion is dat ZO opgelost.