EnterpriseVOIP stopt in juli 2022 volledig met haar telefonie activiteiten. In dit artikel leggen we uit wat het betekent dat EnterpriseVOIP stopt en wat je het beste kunt doen als je momenteel nog gebruik maakt van een EnterpriseVOIP telefooncentrale.

Wat betekent het voor jou?

Op het moment dat EnterpriseVOIP stopt, is er geen ondersteuning meer te verkrijgen vanuit EnterpriseVOIP en zijn er ook geen sip accounts en telefoonnummers meer in te kopen.

Maak je momenteel gebruik van een EnterpriseVOIP telefooncentrale? Om er zeker van te zijn dat jouw klanten optimaal bereikbaar blijven raden wij je aan om over te stappen naar een alternatief telefoonsysteem vóórdat EnterpriseVOIP definitief stopt. Onze adviseurs kunnen je helpen met de ondersteuning en het zoeken naar alternatieven.

Goede alternatieven zijn onder andere een  3CX of Xelion telefooncentrale, dit worden ook wel cloud telefonie oplossingen genoemd.  Cloud telefonie een uitstekend alternatief voor een telefooncentrale van EnterpriseVOIP. Wil jij meer informatie over de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Aanmelden