door mark | nov 16, 2017 | vamo, vast mobiel, VoIP
Ontwikkel een abonnement op maat voor je klant, passend bij het bereikbaarheidsplan Zou het niet handig zijn als je in één overzicht ziet welke opties er allemaal zijn? Dat overzicht is er nu; bij Cloud Distributie en wij gebruiken ook nog eens de netwerken van alle...
door mark | aug 29, 2017 | 3CX PBX
Telefonie in de Cloud: de do’s en don’ts Cloud Telefonie is voor klanten overzichtelijk en eenvoudig: telefonie als water uit de kraan, in abonnementsvorm en op- en af te schakelen indien gewenst. Toch gaat er een complete wereld schuil achter een Hosted...
door mark | jun 27, 2017 | Cloud
Cloud Distributie genomineerd als beste cloud distributor bij de Channel Awards 2017 Channelweb maakt in vijf verschillende distributeurs categorieën de genomineerden bekend voor de Channel Awards 2017. Een tienkoppig juryteam bepaalde telkens in wisselende...
door mark | jun 12, 2017 | Blog
Het waarom van Cloud Distributie Heel veel bedrijven, waaronder wij, zijn heel goed in het vertellen wat ze doen, vaak ook hoe ze het doen, maar veel minder vaak waarom ze doen wat ze doen. Wat is jouw WAAROM? Elke onderneming heeft een WAAROM, maar die scherp...
door mark | jun 1, 2017 | Dstny UCaaS, Mitel, pay per use, Telepo, VoIP
Telepo (Dstny UCaaS) per gebruiker leverbaar bij Cloud Distributie Cloud Distributie breidt haar diensten uit met Telepo middels het Dstny UCaaS platform. Het unieke Dstny UCaaS communicatieplatform wordt al sinds 2006 ontwikkeld (Telepo) en bevat alle mogelijke...
door mark | mei 30, 2017 | 3CX PBX, Cloud, pay per use
‘Behoud de controle en verlaag de kosten met 3CX’ Als over hosted PBX wordt gesproken, dan kan je niet om 3CX heen. En wie het over het van oorsprong Nederlandse bedrijf heeft, praat over oprichter, CEO en geestelijk inspirator Nick Galea. Hij begon 20 jaar gelden met...
door mark | mei 22, 2017 | Acronis Backup, Cloud
Gebruikt u de 3-2-1 back-up regel voor uw klanten? De 3-2-1 Backup regel houdt concreet in dat u steeds 3 kopieën heeft van alle belangrijke bestanden, op 2 verschillende opslagmedia (in de cloud en op een externe harde schijf). Waarvan zeker 1 kopie offsite wordt...
door mark | mei 15, 2017 | 3CX PBX, Cloud, VoIP
Welke oplossing kiest u voor uw telefooncentrale: in de cloud of lokaal geïnstalleerd? Deel 2 Telefooncentrale in de cloud Bij gebruik van een cloudoplossing bevindt de software van de telefooncentrale zich niet in het bedrijf, maar wordt deze gehost bij een...
door mark | mei 15, 2017 | 3CX PBX, Cloud, Hosted, VoIP
Welke oplossing kiest u voor uw telefooncentrale: in de cloud of lokaal geïnstalleerd? Deel 1 CIO’s en IT-beheerders krijgen te maken met heel wat keuzes en kopzorgen als ze hun verouderde telefooncentrale willen vervangen door een softwarematige UC-oplossing. De...
door mark | mei 10, 2017 | pay per use, VoIP, Xelion, Xelion6
Xelion; ‘Veel vraag naar organised communications’ In een wereld waarin er steeds meer wordt gecommuniceerd, neemt de chaos ook toe. Wat was er ook alweer gemaild naar een klant? Ging dat via mail, chat of telefoon? Xelion introduceert ‘Organised Communications’ om...