door mark | jun 7, 2019 | 3CX PBX, pay per use
Creating Users / Extensions Creating Users Provisioning the Windows Softphone Via Plug and Play By having the user login Importing / Syncing Users Importing/Syncing users from Microsoft 365 Importing users from a CSV file Securing your User Accounts Configuring Google...
door mark | mei 8, 2019 | Xelion, Xelion6, Xelion7
Xelion Partner Event 2019 Dinsdag 25 juni a.s. is de 2019 editie van het jaarlijks Xelion Partner Event. Een interessante middag, boordevol nieuws, ontwikkelingen en inspiratie op een unieke locatie, namelijk Fort Voordorp te Groenekan. Zo gaat iedereen met nieuwe...
door mark | mei 1, 2019 | pay per use, VoIP, Xelion, Xelion7
Door Redactie -29 april 2019 Centrale nu ook geschikt voor het doen van financiële transacties De PBX van Xelion is recent uitgebreid met een belangrijke nieuwe eigenschap: hij is compatibel met de MiFiD II-standaard. Micha Cohen is de trotse directeur van Xelion die...
door mark | apr 25, 2019 | ADSL, breedband, Cloud, FIBER, GLASVEZEL, Hosted, Office 365, Teams, VoIP
Partners bepalen de diensten Door Redactie -24 april 2019 Daan De Wever, CEO van Destiny Destiny aast op de top van de Nederlandse zakelijke telecommarkt. De overnames van Motto begin vorig jaar en DSD Business Internet deze maand zijn daarin belangrijk. CEO Daan De...
door mark | apr 4, 2019 | 3CX PBX, Office 365, pay per use, vamo, vast mobiel
Sneller en effectiever bestaande klanten helpen en nieuwe klanten werven met 3CX V16. 3CX, ontwikkelaar van next-gen telefooncentrales en communicatiesystemen kondigde eind maart de lancering van 3CX v16 aan. V16 tilt zakelijke communicatie naar een hoger niveau...
door mark | apr 4, 2019 | vamo, Xelion, Xelion6, Xelion7
Mobility als term die wordt gebruikt voor de opkomst van smartphones, tablets en laptops, is de belangrijkste gemene deler binnen alle grote IT-thema’s. Ook binnen de bereikbaarheid van organisaties staat de smartphone als primaire apparaat steeds vaker centraal....
door mark | mrt 21, 2019 | Xelion, Xelion7
XELION EEN OER-HOLLANDS TELEFONIEPRODUCT Xelion is een van de weinige leveranciers van bedrijfstelefonieoplossingen die puur Nederlands is. Geen investeerders of inmenging vanuit het buitenland, alles gebeurt onder Nederlandse vlag en met aandeelhouders die in het...
door mark | mrt 5, 2019 | VoIP, Xelion, Xelion6, Xelion7
Met de Hosted VoIP oplossing van Xelion is het mogelijk om altijd en overal te werken. Door de vele standaard functionaliteiten en de uitgebreide mogelijkheden wat betreft devices, kan de telefooncentrale in ieder bedrijf en voor iedere medewerker de optimale...
door mark | jan 24, 2019 | 3CX PBX, pay per use
[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””...
door mark | jan 21, 2019 | Xelion, Xelion6, Xelion7
Xelion is als winnaar gekozen voor de Business Connectivity Cloud Voice Innovator of the Year 2018. Een telefooncentrale is al lang geen losstaand apparaat meer aangezien communicatie een essentieel onderdeel is geworden van bedrijfsprocessen. Dus leveren steeds meer...